TSEKOS OFFICE SOLUTIONS
Κάρτα Εργασίας – Ολοκληρωμένη διαχείριση εργασιών και προσωπικού
Η Κάρτα Εργασίας είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τις εργασίες και το προσωπικό τους με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Ιδανική για επιχειρήσεις που επιθυμούν να οργανώσουν καλύτερα τις καθημερινές τους δραστηριότητες.
Λειτουργίες:
- Καταγραφή ωρών εργασίας και δραστηριοτήτων προσωπικού.
- Παρακολούθηση προόδου εργασιών και έργων.
- Δημιουργία αναφορών και στατιστικών για την αποδοτικότητα.
- Ενσωμάτωση με άλλα λογισμικά διαχείρισης επιχειρήσεων.

Μάθετε πώς η Κάρτα Εργασίας μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία της επιχείρησής σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια εξατομικευμένη παρουσίαση.
TSEKOS OFFICE SOLUTIONS